این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمال وقوع سیل و صاعقه در ۷ استان کشور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| پیکر هشتمین جانباخته سیل در خراسان رضوی پیدا شد فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام محور‌های مسدود در خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنترل کامل انتظامی و امنیتی در منطقه سیل زده سیدی مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۳ برابری بارش‌های مشهد نسبت به سال گذشته| آب سد‌های مشهد ۶ درصد افزایش یافت (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٠ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران در روزهای پایانی هفته

  • کد خبر: ۲۲۴۹۴۷
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی  (١٠ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران در روزهای پایانی هفته
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر پنج شنبه شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد همراه با بارش‌های پراکنده باران در اکثر نقاط استان خواهیم بود.  

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی تا روز پنج شنبه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و در برخی ساعات شاهد افزایش ابرناکی و وزش باد خواهیم بود. اما در نواحی شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با خیرش گردو خاک است.

وی افزود: از بعدازظهر پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی از نواحی جنوبی استان شاهد افزایش ابرناکی و بارش های پراکنده باران در این بخش از استان خواهیم بود اما از روز جمعه با گسترش این سامانه در غالب نقاط استان بارش باران همراه با رعد و برق خواهد بود.

این سامانه بارش تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود.شایان ذکر است: دما تا روز پنج شنبه روند افزایشی دارد.

به گفته وی؛ تا روز پنج شنبه جوی پایدار در مشهد حاکم است اما از پنج شنبه بعدازظهر افزایش ابرناکی و وزش باد را پیش بینی کنیم و روز جمعه بارش باران را در این کلانشهر خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ۵ و ٢٠ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٩ درجه و در سردترین ساعات به ٧ درجه خواهد رسید.

طی شبانه روز گذشته، فریمان با دمای ١ درجه  و داورزن با دمای ٢٨ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند. از شهرستان های گناباد، تربت‌جام، تایباد و بجستان وزش باد شدید گزارش شده است کهدبیشترین سرعت وزش باد را تربت جام ۵۴ کیلومتر بر ساعت ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->